LG TD-C70040EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG TD-C70040EN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

erwin1 01-06-2009
Geschreven voor: LG TD-C70040EN

Deze droger 3 jaar in bezit.
Heeft de was nooit goed gedroogt. Van begin af aan een gek geluid gehad en net na de garantie ging de waterpomp kapot.
Ook blijf ik steeds de melding krijgen dat de filters vol zitten, zijn dus echt leeg!!!! Nu droogt hij de was niet meer, hij wordt dus niet warm.
Slechtste keus ooit. Volgende keer dus maar weer een MIELE.

Andrea1 20-09-2008
Geschreven voor: LG TD-C70040EN

Zoljuist de LG vervangen door een Siemens. Zeer slechte ervaringen. Drie printplaten vervangen en na drie jaar de zaak weer op tilt met een aanduding van filter schoonmaken terwijl dat niet nodig is. Kapot dus!
Heeft altijd al slecht gedroogd.
Ook de wasautomaat na drie jaar volledig op. Volledig binnenwerk vervangen (kosten 200 Euro)

M.van Dijk 08-02-2008
Geschreven voor: LG TD-C70040EN

Dit is de meest waardeloze aanschaf die ik tot nu toe heb gedaan. Ik had een droger van 18 jaar oud, die deed het nog, maar omdat hij zo oud was heb ik hem tegelijkertijd met mijn kapotte Miele-wasmachine (zelfde leeftijd) vervangen. Helaas heb ik 2 LG-apparaten gekocht. Spijt! De droger en de wasmachine kunnen beide geen grote stukken aan. De boel draait hopeloos in de knoop. De knoedel moet er in zijn geheel uitgetrokken worden, dan ontward en tenslotte herschikt worden. Met een beetje pech moet dit proces nog een keer herhaald worden. De droger geeft een enorme hitte af, de ruimte waar hij staat wordt een tropisch regenwoud en de dikke prop is loeiheet van buiten, heet en klam daaronder en in het midden koud en nat.

PetraB 03-02-2008
Geschreven voor: LG TD-C70040EN

Bij aankoop van de machine reuze blij met de grote inhoud. Al snel moest er een monteur bij komen. Deze week zal voor de derde keer in twee jaar ee monteur moeten komen kijken in verband met was die niet droog is en eeen plasje water onder de machine na elk gedraaid programma. Dit is mijn eerste LG droger, maar waarschijnlijk ook mijn laatste!

acdraij 07-01-2008
Geschreven voor: LG TD-C70040EN

Een waardeloze droger, moest vanaf het begin voor het langste programma kiezen en zelfs dan was de was soms niet helemaal droog. Een paar maanden nadat de garantie was verlopen, begon hij de was droog te koken, zodat al onze onderbroeken en sokken 3 of meer maten kleiner waren. Daarna ging na 5 minuten drogen het lampje filters knipperen terwijl deze allemaal schoon waren. De thermostaat vervangen en jawel hij deed het weer, helaas was het ook zijn laatste keer. De droger is inmiddels vervangen door een ander merk.

reina23 21-10-2007
Geschreven voor: LG TD-C70040EN

Gewoon een slecht apparaat. Net als trouwens de LG wasmachine die wij er onder hebben staan en die voortdurend lekt. Het drogen gaat goed maar er blijven, vanaf de eerste dag al, pluizen achter op andere plekken dan in de pluizenzeefjes. We hebben er al twee keer een monteur bij gehad, maar die geeft bij herhaling aan dat hij geen idee heeft waar het aan kan liggen.
Het enige positieve wa ik over LG kan zeggen is dat je nooit lang hoeft te wachten op de monteur.

M. v. Sl. 20-08-2007
Geschreven voor: LG TD-C70040EN

Waardeloos apparaat! Doet z'n werk gewoon niet goed; droogt niet geheel kastdroog. Monteur is erbij geweest, en die zegt dat het geen fout is, maar aan dit soort nieuwe generatie drogers ligt. Als de censor ook maar ergens een droog stukje stof registreert, slaat de machine al af. Dus dan zit je nog met al die andere stukken, die nog lang niet kastdroog zijn. En met alle nog vochtige boorden, broekranden etc. Nog een tip van de monteur: laat dit soort probleemstukken dan even nadrogen aan de waslijn.... Als ik het aan de waslijn wil hangen, heb ik geen droger nodig! Ook ik los het probleem grotendeels op door het langste en heetste droogprogramma te kiezen, met bovendien nog de anti-kreukfunctie erachteraan. Ik heb erg veel spijt van de aankoop van deze wasdroger. Overigens wil ik er nog wel bij vermelden, dat de droger qua bediening eenvoudig en makkelijk is, en tevens dat hij vrij stil is. Maar ja, dat is in mijn ogen niet de hoofdfunctie van een droger. Kortom: naar mijn mening is dit apparaat een absolute miskoop!

Kees3802 17-02-2007
Geschreven voor: LG TD-C70040EN

We hebben ongeveer 1,5 jaar geleden deze gekocht. We wisten dat hij niet goed getest was door de consumentenbond, echter de reden hiervoor zou zijn het geluid. Onze vorige wasdroger (aeg) was na 11 jaar kapot gegaan (brand) en gezien de prijs hebben we deze gekocht. Het apparaat doet het prima, droge was, geen krimp (gebruik altijd lage temp) Geluid is idd meer dan onze oude, maar het is geen mechanisch geluid. Je hoort de luchtstroom. Toch niet overdreven hard. We zijn zeer tevreden over dit app. Heeft zeer uitgebreide droogmogelijkheden.

huis 21-02-2005
Geschreven voor: LG TD-C70040EN

Onze ervaring met dit type is niet goed. Wat ons opvalt is dat de was bij
kastdroog niet droog is, volgens de monteur moesten wij hem dan maar heter
zetten, maar dan krimt de was een paar maten. Vanaf nu zou het volgens de
monteur erbij gezegd worden dat de was bij kastdroog niet goed droog zou zijn
bij de verkoop van dit apparaat.